Hah das Imperium wird siegen und das chaos vernichten
*hahar* Wir werden sehen! Loyaler Abschaum!
@Raziel - Es läuft alles eigentlich ganz einfach ab. Ich kann dir allerdings nur sagen wie es bei der letzten Warhammer 40k - Offensive (Sturm des Chaos 2004) war und ich denke mal so wird es aber wieder ablaufen.
Es kann absolut jeder mitspielen, du musst doch nur online registrieren, deine Armee angeben und sagen woher du kommst. Dann suchst du dir einfach ein paar Spieler aus der Umgebung, zockst mit denen und postest immer wieder die Ergebnisse die ihr habt (es gibt je nach Region meistens noch ein paar Einschränkungen u.ä. aber das wird alles auf der Page stehen). Auf den Seiten gibt es dafür extra Formulare wo du alle relevanten Daten eintragen kannst.
Die Ergebnisse werden dann am Ende der Kampagne ausgewertet.
------------------------------------
Hier noch eine offizielle Ansage die ich noch gefunden habe:
The Fall of Medusa V
From June 5th until August 30th 2006 the Warhammer 40,000 universe will rock with the sounds of fighting, as a world dies!
Games Workshop will be presenting their premier global campaign event, The Fall of Medusa V, and the Gaming Club Network is proud to be taking part within the UK national campaign.
All combatants of the campaign will need to register on the GW Medusa V website - details are available from White Dwarf.
For GCN Member Clubs the following rules will apply:
Each GCN club will need to register a Club Narrator.
This Club narrator will need to get in touch with me, Dan Currey, with an outline of the campaign plans for their club.
Once registered, GW has offered to send each Narrator an advance copy of both the Medusa V Campaign Booklet and the UK's Edethor Region Campaign Map.
Each week/ period it will be the responsibility of each
Club Narrator to send to me: -
Battle Results (details will be given in June)
Brief narrative highlights of the battles played within your club that week
Results which will impact the GCN zones"
1. Results from Dark Stars Medusa V
2. Results from GCN Events given to me by Narrators
3. Results from GCN club nights given to me by Narrators.
Happy Gaming