@Bluerps & Chiungalla:
Dafür gabs ja den höheren Schwierigkeitsgrad. Und der gute Frank war auch mit dem Superlaser nicht so einfach zu killen, selbst auf "normal".
Mein Fallout 3 hätte in jedem Fall Vogelperspektive, daß ist wie P&P mit Miniaturen. Rundenbasiert würde ich auch vorziehen um die Übersicht zu behalten (anstatt 15 Great Cleaves pro Runde ala NNW).
- Battle system is called the Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.). The article states. "While you'll certainly be able to tackle enemies in real time using first person shooting, V.A.T.S. lets players pause time and select a target at their leisure". Battle system still uses action points, but once you've used them up you'll still be able to fight targets in real time while they charge back up.
Damit bin ich auch zufrieden. Hört sich ein wenig wie die Bullettime von Max Payne an.
- Game is still violent and gory. One of the featured screens is of a guy's head exploding in super gory detail. Apparently all gory deaths in the game will be in slow motion.
Also wieder die Ami-Version kaufen, daß hat schon einmal acht Monate gedauert...grmbl.
- The game does not scale like oblivion, so if you enter a high level area expect to be promptly murdered.
Good ol' times! Luv' ya!
Und die Screens sehen auch gut aus. Jetzt noch eine gute Story und bitte einen Besuch im Glow, den will ich doch schon gerne mit aktueller Grafik sehen.