Autor Thema: American Gothic auf DVD  (Gelesen 986 mal)

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

Offline Selganor [n/a]

  • Moderator
  • Titan
  • *****
  • Beiträge: 34.266
  • Geschlecht: Männlich
  • Username: Selganor
American Gothic auf DVD
« am: 10.08.2005 | 21:55 »
Hmm... sieht so aus als muesste ich bis Oktober noch mehr sparen (neben der SPIEL) ;)

Quelle: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=3877

Our retail friends came through for us again; American Gothic has been announced for October 25. The three disc set will contain all 22 episodes of the show (1002 mins), including 4 which didn't air during the initial run of the series. Universal is reporting a Full Frame (1.33:1) transfer, English/Spanish subtitles, and English mono audio, though we suspect the mono audio track is an error (Universal has previously reported sets would contain a mono track when it was actually Dolby Surround). The only extras for the set will be "Deleted and Extended Scenes." Update: We've just been told there will be a commentary track by director Shaun Cassidy and the producer on the pilot episode! The SRP on the set is $49.98.

Unter dem Link ist auch ein kleines Bild der Box zu sehen.

Freut sich noch jemand so darauf wie ich?
Abraham Maslow said in 1966: "It is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything as if it were a nail."

Seraph

  • Gast
Re: American Gothic auf DVD
« Antwort #1 am: 11.08.2005 | 04:46 »
Sieht sehr interessant aus, auch wenn ich die Serie noch nie gesehen habe. Der Soundtrack wurde AFAIK fuer einen Emmy nominiert, oder?
Und besteht ein Zusammenhang zwischen der Serie und dem gleichnamigen Film, der dieses Jahr herauskommen wird?

Offline Selganor [n/a]

  • Moderator
  • Titan
  • *****
  • Beiträge: 34.266
  • Geschlecht: Männlich
  • Username: Selganor
Re: American Gothic auf DVD
« Antwort #2 am: 11.08.2005 | 10:36 »
Nope. Hat so gar nix damit zu tun.

American Gothic ist die Geschichte der Stadt Trinity die von ihrem Sheriff Lucas Buck nahezu komplett beherrscht wird und von den Leuten die versuchen an dieser Herrschaft etwas zu aendern.

Mehr dazu unter http://www.garycole.net/tv/ag/
Abraham Maslow said in 1966: "It is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything as if it were a nail."