Pen & Paper - Spielsysteme > Western City

Western City auf Englisch - gibts schon Rezensionen?

<< < (3/6) > >>

Joerg.D:
Ist gestern in die Post gegangen.

Callisto:
Sehr gut.


--- Zitat von: RPGPundit;344080 ---Send Me Review Copies! ...

So to make a long story short, I'm fucking bored.  Send me a goddamn RPG to review, any RPG!  Remember, if you send me a print copy of your RPG, I will guarantee that I will write a review, an honest and as fair a review as possible, that will be posted on this blog AND on theRPGsite, for a total of THOUSANDS of potential readers, learning all about your game.

Keep in mind that apparently, negative reviews are as good as positive; the authors of "Spirit of the Century", a game that soundly trashed, are on record as saying that my review gave them a visible sales boost.

So there you have it: There is a detectable "Pundit Bump"; my review has been known in past occasions to generate increased sales.


--- Ende Zitat ---

Also egal was er dazu sagen wird, es wird helfen :)


Edit fragt: Wie hast du es denn verschickt, will fragen, wie lange dauert es, bis ich bei ihm lesen kann, dass er es erhalten halt?

Funktionalist:
Hat er es denn schon rezensiert/verrissen?
oO

Joerg.D:
Ich warte immer noch auf den Zugstellungsbericht für mein Ding. Eins ist schon verloren gegangen (witziger-weise in Deutschland) und wurde bezahlt.

Funktionalist:
*hrmpf*
dann drücke ich mal die Daumen, wenn auch erstmal nur für den postweg und später für den Eindruck. ;D

Navigation

[0] Themen-Index

[#] Nächste Seite

[*] Vorherige Sete

Zur normalen Ansicht wechseln