Das Tanelorn spielt > Spieltisch - Orga

[D&D VoIP] Crusaders -- Die Helden

<< < (2/2)

SeelenJägerTee:
Name: Alborn
Race: Human
Alignment: lawful good
Classes: Cloistered Cleric (1), Duskblade (2)
Age: 19
Height: 180 cm
Weight: 85 kg

(Klicke zum Anzeigen/Verstecken)Str    14
Dex   14
Con   14
Int   16
Wis   10
Cha   10

HP/Lvl: d8+2 (4,5+2) (first: d6+2)
Skill Points: 2+3+1 (first: [6+3+1]*4)
(Klicke zum Anzeigen/Verstecken)HP:   21
BAB:   +2
AC:   17 (10+1 (LoH) +2 (Ability) + 4 (Armour))
Saves:
 Fort   19 (11+1 (LoH) +2 (Class: CC) +2 (Class: DB) +2 (Ability) +1 (V.o.Resistance))
 Ref   15 (11+1 (LoH) +0 (Class: CC) +0 (Class: DB) +2 (Ability) +1 (V.o.Resistance))
 Will   17 (11+1 (LoH) +2 (Class: CC) +2 (Class: DB) +0 (Ability) +1 (V.o.Resistance))

Weapon- & Armourprof.:
simple & martial weapons
light, medium & heavy armour
light & heavy shields

(Klicke zum Anzeigen/Verstecken)Skills: (first level + further levels)
Concentration (4+2), Decipher Script (3+0), Diplomacy (4+0), Sense Motive (0+3), Swim (0+0), Spellcraft (1+0)
Knowledge

--- Code: ---  Arcana ...... (4)
  Architecture (0cc+1)
  Dungeoneering (1cc)
  Geography (1cc)
  History ..... (1)
 *Local (4+1) (per Knowledge Devotion kein cc für CC)
 *Nature ...... (2cc+3)
  Nobility (0cc+1)
  Religion .... (4)
 *The planes (4+1)
--- Ende Code ---
Speak Language (3):

Languages: Common, Northern or Western (oder wie die heißen), Elven, Draconic, Sylvan, Celestial, Abyssal, Infernal

(Klicke zum Anzeigen/Verstecken)Domains (Cloistered Cleric): Knowledge, Fate, Dream
Knowledge Devotion
Uncanny Dodge
Immunity Fear

Spells (Cloistered Cleric):
Lvl 0: Create Water, Candlelight x2

Spells (Duskblade):
Lvl 0 (5/d): touch of fatigue, acid splash, ray of frost, disrupt undead, dancing lights
Lvl 1 ((4+1)/d): true strike, resist energy, stand

Spell Progression:
  Lvl 1: shocking grasp, ray of enfeeblement
  Lvl 2: fly, dimension hop, touch of idiocy, invisibility
  Lvl 3: vampiric touch, regroup, dispelling touch, ray of exhaustion
  Lvl 4: enervation, dimension door, dispel magic, bigby's interposing hand
  Lvl 5: disintegrate, chain lightning, waves of fatigue
(Klicke zum Anzeigen/Verstecken)Feats:
Luck of Heroes (Human)
Combat Reflexes (Level 1)
Knowledge Devotion (Domain)
Combat Casting (Bonus Lvl 2)
EwP: Spiked Chain (Level 3)
  Combat Expertise (level 5)
  Improved Trip (level 7)
  Power Attack (level 9)
  Arcane Strike (level 11)
  Versatile Spellcaster (level 13)
  (level 15)
  (level 17)
  (level 19)


Special Abilities:
Uncanny Dodge (Fate Domain): retain Dex. AC while flat-footed and against invisible opponents
Fearless (Dream Domain): immune to fear effects
Arcane Attunement ((3+2)/d): dancing lights, detect magic, flare, ghost sound, read magic
Armoured Mage: light
    next Lvl: Arcane Channeling: Touch attack via melee Weapon

(Klicke zum Anzeigen/Verstecken)Equipment:

--- Code: ---Gold: 2700
Chain Shirt +4 | max.4 Dex. | 25 lb.| -2 P. 100 gp
Spiked Chain (masterw.) 2d4 | 20/x2 | 5 lb. 325 gp
Vest of Resistance +1 1000 gp
Travelers Cloak whatever 1200 gp
Potion: Cure Light Wounds 50 gp
Coins & Jewellery 25 gp
--- Ende Code ---

(Klicke zum Anzeigen/Verstecken)Alborn stammt von der nordwestlichen Küste des Reichs. Seine Heimat ist ein Städtchen aus schwarzem Marmor, das über den Windumtosten Klippen des Nordmeeres empor ragt.
Als es bei der Geburt zu Komplikationen kam, versprach Alborns Vater Morrigan das Kind wenn sie die Mutter nicht zu sich riefe.
So geschah es, dass Alborn dem Tempel übergeben und dort zum Tempelritter ausgebildet wurde.

Navigation

[0] Themen-Index

[*] Vorherige Sete

Zur normalen Ansicht wechseln