Es gehen alle Talente und Manöver, die nicht von sich aus die Kombination wegen mehrerer Angriffe in einer Aktion verbieten...
Um meine offizielle Antwort aus dem Jahr 2010 im TAG Forum zu zitieren (Frage war der Freie Angriff wenn ein Opfer des Klingentänzers überlebt und nicht Angeschlagen ist):
"If the victim survives the attack and isn't shaken, he/she get's a free attack if the Bladedancer leaves the area of control. That is one of the downsides of this edge.
So a good Bladedancer always takes care that all its targets in his path got killed or at least shaken on the first attack. They should always boost their attack with wild attack, Boost (Strength/Fighting), Frenzy, Giant Killer, Smite, Mighty Blow etc., if possible. Especially in combination with Frenzy the Bladedancer becomes a living, spinning wall of blades.
Bladedancer (aka Whirlwind) is one of deadliest combat maneuvers, for friend and foe alike. Because it's so dangerous only really experienced fighters use it regulary. Novices should rely on this edge only in the direst of situations, and if they have room to maneuver."
Demnach sind etwa Blitzhieb und Rücksichtsloser Angriff drin, Schneller Angriff geht aber etwa nicht. Rundumschlag geht nicht, da sich Klingentänzer/Wirbelwind als eine Variation davon versteht. Beidhändige Angriffe gehen auf jedenfall (mit Abzügen für Haupt und Nebenhand, wenn die gewissen Talente nicht da sind) - die Voraussetzung des Talents hat damit aber nichts zu tun, da ein Klingentänzer üblicherweise mit einer Waffe angreift.